Flygplatser..

Hej! Har just landat i Manila, Filippinerna. Nu ligger jag +7 timmar och klockan är 06:40. Sitter på ett cafe på flygplatsen, dricker cola och väntar på Helena som landar vid 10:00 typ. Ni där hemma har väl just somnat och min dag just börjat :) Skönt att det finns gratis wifi här vilket är ett perfekt tidsfördriv OCH för att hålla mig vaken! Har inte sovit på över 24 timmar nu och det känns! (syns på bilden va? Hi hi) Det svider i ögonen och sovit dåligt sen jag kom i måndags pga ett för livligt hotell. Det gick bättre än vad jag trodde att flyga hit och hittade till Gaten i Bangkok direkt. Är lite stolt över mig själv att klara av alla flygningar :))


Kommentarer
Postat av: Lotta

Du är så modig, är inte alls orolig för dig. Vet att du har stenkoll. Tänk nu när ni kommer till Hotellet va skönt du kommer såva. När ni sammanfaller och oron släpper :) Bra med Wifi, då kan du uppdatera oss massor här hemma, jätte kul och läsa.

HA de bra vännen och ta hand om dig!

Kram kram

2012-02-16 @ 10:51:55
Postat av: Pirjo

Vad kul det är att följa dig här på din blogg. Du verkar ha hur kul som helst och jag gillar att du tar det lugnt, med det mesta. Du kanske ska se till att få lite mer sömn, men det kanske ordnar sig på stranden.

Kram!

2012-02-16 @ 13:58:18
Postat av: Tessan

Ja, du ser onekligen trött ut, Grodan =)

Men det löser sig nog på stranden, som sagt. Kraaaam

2012-02-18 @ 09:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0