Möten med djur..

Idag har jag haft rätt udda möten med djur! När jag låg i havet och plaskade kom det en stor krabba och den jäveln bet mig i tån! Det gjorde för jäkla ont måste jag säga! Kände hur något stor kom kravlande över foten och som sagt fick jag mig ett nyp i tån :( Jag kom upp rätt snabbt ur vattnet och spritade tån på engång. Har fortfarande ont! Ett annat skumt möte med ett djur var nyss i duschen då en mini skorpion ramlade ner från handduken! Jag är glad att den inte satt kvar på handduken för då hade den väl stuckit mig?!? Och om den är giftig eller inte har jag ingen anning om? Jag hämtade mina flippflopp och trampade ihjäl den :/ Nu håller jag på att packa om väskan igen för en ny flygning tillbaka till fastlandet och Saigon. Sover nära flygplatsen då jag flyger vidare till Thailand på måndag morgon. Vart i Thailand jag ska det vet jag ännu inte?!?!?! Någon som har ett tips? Jag tror på koh samet men det visar sig när jag landar. Nu sova!!!! Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Pirjo

Du är en modig tjej och jag tror inte att lite småkryp skrämmer dig, då hade du nog valt ett annat sätt att resa på. Du har ett härligt sätt att beskriva dina upplevelser och kombinerar det med fina bilder, som gör det möjligt för mig att följa din resa. Jag bara ler när jag läser om dina äventyr.

2012-03-18 @ 12:02:11
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

Jag hade nog fått panik när jag såg skorpionen :P



2012-03-19 @ 21:30:44
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0