Phu Quoc

Igår kom jag till ön Phu Quoc som ligger 1 timma flyg från Vietnam och ligger nära Kambodja. Här landade planet typ mitt i djungeln igen och flygplatsen var minimal. Direkt när jag kom fram tog jag en promenad längs stranden medan jag väntade på att få checka in på rummet. Stranden här är underbar dock lite mer gul och lite grövre än Filippinerna. Havet är varmare men inte lika klarblått, men ön levererar absolut till 100% ...Det är väldigt väldigt lugnt här och tänkte spendera mina 6 nätter här med bara lata dagar på stranden och tidiga kvällar. Eller ska utforska ön också så tippar på 2 utflykter. Är mycket grönt och fint här! Imorse när jag joggade fick jag springa på gatan då sanden är för mjuk! Men fick mig djungelutsikt och en död äcklig orm istället :) Nu sitter jag på beachen och dricker en cola och tittar på solnedgången. I går somnade jag före 20:00 och sov mina 11 timmar och ikväll tänkte jag kolla någon film på rummet. Jag orkar inte vara social känner jag :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0