Floatingmarket

Idag är sista dagen i Bangkok och det ska bli skönt att lämna staden efter 3 dagar för sol och bad i några veckor nu! Att vara i en storstad med 35 grader är hett! Idag har jag varit på en till utflykt, trodde flodmarknaden var här i närheten men fick åka väster ut igen i minibuss i 2 timmar. Den här gången gick resan genom mindre byar och det var risfält och olika odlingar överallt. Marknaden, floatingmarket är en marknad på floden. I deras små båtar kan man köpa allt, fiskar, kokosnötter, frukt, vårrullar, smycken, väskor och kläder. Jag köpte några vårrullar till frukost :) Var en mysig och fin båtutflykt. Nu ligger jag på rummet och vilar efter en dålig natt sömn igen. Ska Packa om väskan och ut och äta med en kille från Frankrike jag träffade på utflykten. Ska bli sååå kul att träffa Helena imorn!! Kram

image description




Kommentarer
Postat av: Carro Södergren

Fan vad modig du är, jag är grymt impad! Ha det super kommer följa dig via bloggen!!!

Massa kramar

2012-02-15 @ 14:10:31
Postat av: Anonym

2012-02-15 @ 19:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0