Vart fan är passet?

Hej ! Nu sitter jag på flygplatsen i Kina, den är riktigt stor och fin. Resan började med att när jag skulle checka in på Arlanda hittade jag inte mitt pass och visa kort. Det låg i bilen tillbaka till Eskilstuna !! Fick panik men det löste sig bra, Inger & Kenneth (Svägerskans mamma och sambo) hade redan upptäckt jag tappat passet och var på väg tillbaka till Arlanda :) Och jag hade passet i handen efter 30 minuter. Är ju inte så lätt att svänga av en motorväg direkt. I min panik började jag skratta, hur kunde det börja så???? :) Hur som helst sitter jag nu i Peking och ska flyga om 1 timma till Bangkok. Har hittat 2 svenska killar jag har hängt och ätit lunch med, blev bjuden också :)) skönt med sällskap i några timmar, tiden går lite fortare ! Sov 4 timmar av 9 och hoppas på mer sömn på denna sträcka...Nu mot Thailand och Bangkok !!! Kram

image description

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0