15 dagar kvar !

Om 15 dagar slipper jag snö och kyla och drar till varmare breddgrader :) Tänk att lilla jag ska ut i världen själv! Jag menar, jag som är rädd för ett tågbyte i Arboga till Örebro ska nu göra ett flygplansbyte i Peking till Bangkok! Ja, ni hör ju själva hur bisarrt det låter ha ha.. Det kommer bli ett riktigt spännande äventyr och jag längtar. I Vietnam och Kina är facebook spärrat (kommunistländer) så jag utövar väl min yttrandefrihet här istället ;)

Följ gärna min resa här på bloggen när det är dags.

Kram!


Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

På det här inlägget går det :)

2012-02-07 @ 19:33:11
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

Kommenterar här eftersom det inte går att kommentera på ditt senaste inlägg!



MEn tur att du hittade passet och kul att du har hittat några där borta :D

Kram <3

2012-02-13 @ 23:28:14
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0