Godmorning Vietnam !

Har precis vaknat och säger bara Godmorning Vietnam ! Är i Saigon nu och har varit här 1 gång förut 2005. Gillar staden men anledningen jag är här igen är för jag ska ta mig söder ut till mekongdeltat. Det hann vi aldrig med sist. Nu är klockan +6 timmar här. Landade inatt klockan 1:00 och tog en taxi till hotellet men som jag tippade på var incheckningen kl 13:00 och de hade inga rum över natten. Så i mörkret fick jag börja leta rum, hade lite tur då en gammal gubbe som körde cykeltaxi hjälpte mig till ett rum för natten! Det värsta jag vet är att landa när det är mörkt ute och speciellt mitt i natten. Om jag ska vara ärlig har jag ingen anning om vart jag bor men ska strax packa ihop mina grejor och ta tag i dagen och lära mig den nya valutan osv. Ikväll ska jag möta upp Nadja som vi umgicks med i Boracay några dagar, blir skoj! Näääheee nu ska jag gå upp ur sängen för jag känner mig redo för att slänga mig ut i Vietnam :)


Kommentarer
Postat av: Tessan

Säger det igen:

Du är så himla modig!

Luv ya!

2012-03-08 @ 13:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0