Muren

Igår åkte jag till kinesiska muren. Jag valde endel av muren som inte är turistigt och orenoverad dvs att den är tuffare att gå på. Jag blev hämtad 6:00 på morgonen och hamnade i en jättebra grupp med bra människor! Det tog 3 timmar att ta sig dit. Det var en kall morgon och ingen värme direkt i bussen. Oj vad vi alla frös och kallare skulle det ju bli uppe på bergen trots sol och blå himmel. När vi kom fram köpte jag vantar och mössan åkte på ! Vi vandrade i 3 timmar och det känns i benen idag! Det är inte så lätt som det ser ut att vara, många branta backar över det bergiga landskapet. De flesta trappstegen var trasiga och jag var rädd att ramla! Att ha Vandrat på kinesiska muren är en av de bästa sakerna jag någonsin gjort! Så enormt häftigt och jag är glad jag valde den här delen av muren !!! :) vi kom tillbaka kl 18:00 på kvällen och på kvällen åt jag middag med 2 australiensare från gruppen. Bästa dagen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0