Träning !

Det som är bra med stranden här i Boracay är att den är ca 4 km lång, vilket innebär en lagom joggingsträcka. Jag gick upp 7:00 imorse för min 2:a joggingtur med den perfekta omgivningen runt omkring mig (Blått hav, kritvit strand och palmer längs hela stranden.) Första gången sprang jag barfota men det blev för hårdbelastning och fick ont i fötterna så fick packa upp löpardojjorna och då gick det mycket mycket bättre! Det blev 4 km på ca 29:00 minuter och jag är inte så nöjd men är ju endå 30 grader i skuggan (35 på dagen) och tyngre att springa i sanden :)) ....Men innan jag lämnar Boracay ska jag sätta en bättre tid ! :) Efter joggningen däckade jag på stranden och slet av mig de varma löpardojjorna! Men sååå skönt med träning! Värt det :))


Kommentarer
Postat av: Camilla Hållberg

Heja Madde!! Bra att du tog med tog joggingskorna, jag saknar min träningskompis!! Kram

2012-03-01 @ 21:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0